Vattenläcka + ett tips angående varmvattenberedare

Vi tror vi har läckage i våra vattenledningar någonstans.

Ber därför alla att hålla koll på sin egen fastighet efter ev läckage och vara försiktig med vattenförbrukningen.

Vi kommer troligtvis att stänga serviserna någon natt för att försöka hitta vart det ev läcker. Det blir mitt i veckan när vi är så få som möjligt här och de blir informerade innan vi stänger av vattnet 

Tips! 

Jag har fått tips att be er alla kolla er varmvattenberedare 
Det kan vara så att säkerhetsventilen läcker och har ni då den kopplad direkt till ett avlopp så är det inte säkert att man märker det. Tacksam om ni kollar eller hör av er så kan jag hjälpa er.
 

Mvh Thord Gustavsson

070-228 57 15