Vi tror vi har läckage i våra vattenledningar någonstans.

Ber därför alla att hålla koll på sin egen fastighet efter ev läckage och vara försiktig med vattenförbrukningen.
Vi kommer troligtvis att stänga serviserna någon natt för att försöka hitta vart det ev läcker. Det blir mitt i veckan när vi är så få som möjligt här och de blir informerade innan vi stänger av vattnet
Tips!
Mvh Thord Gustavsson
070-228 57 15
